QUÈ ÉS OKTA?

Okta és la solució líder en gestió d’accés i identitat digital.

Basada en cloud, permet gestionar l’accés d’usuaris i proveïdors a les eines corporatives, situades tant on-premise com en cloud. L’objectiu principal és oferir una capa de seguretat i control al voltant de la identitat digital. Tots els usuaris, aplicacions i serveis corporatius quedaran protegits a través de polítiques de seguretat avançades i estàndards d’autenticació com Oauth 2.0 o OpenID.

Encora és Partner certificat d’Okta. Si et preocupa la ciberseguretat i la protecció de la identitat digital dels teus empleats, contacta’ns i estudiem el teu cas sense compromís, tenim àmplia experiència en aquesta mena de projectes. Aquí pots veure alguns testimonis dels nostres clients. Coneix l’Encora Team, l’ànima de la nostra empresa.

Si tens un projecte de ciberseguretat i la teva empresa està a Espanya o a Mèxic, t’ajudarem. Coneix aquí el nostre portfoli de Ciberseguritat.

Coneix les últimes alertes de seguritat que et poden afectar, de la mà d’Encora.

Zero Trust

Serveis d'Encora

Consultoria

Si estàs pensant a enfortir la seguretat de la identitat digital, Okta és la teva millor opció. Des d’Encora t’ajudem en tot el procés, des de la definició del projecte fins a la seva implementació final, garantint que el procés d’integració sigui àgil i senzill, amb la finalitat de tenir la identitat digital de la teva empresa ben protegida en un temps rècord.

suport en la integració

Si has iniciat ja el teu projecte i necessites suport en la integració de les teves Apps, no dubtis a contactar amb nosaltres, estem per a ajudar-te.

Gestió de la identitat digital

Gràcies a aquest programari i la nostra àmplia experiència en projectes d’identitat digital, implementem una solució robusta, contrastada i adaptada completament a les teves necessitats.​

Si el teu equip TIC no disposa de recursos i/o temps per a gestionar la plataforma d’identitat digital, no hi ha problema. En Encora som experts a oferir serveis a mesura, per això t’ajudem a gestionar aquest producte i tots els que necessitis per a garantir que l’experiència dels teus usuaris sigui la millor.

Confia en Encora Power, els serveis gestionats de confiança d’Encora.

Mòduls d'Okta

Universal Directory

Gestiona diferents orígens d'identitat de forma centralitzada.

Multi-factor Authentication

Afegeix doble factor d'autenticació per a enfortir el login dels teus usuaris.

Lifecycle Management

Automatitza la provisió d'aplicacions a usuaris.

Single Sign-On

Simplifica el procés de login en totes les teves aplicacions.

API Access Management

Assegura les crides entre APIs i serveis.

Advanced Server Access

Protegeix l'accés als teus servidors des de qualsevol lloc.

Claus d'OKTA Encora

FAQ

Preguntes i respostes més comunes que rebem en els projectes d'Okta

Puc integrar DIVERSOS ACTIVE DIRECTORY?

Així és, amb Universal Directory podrem integrar tants directoris actius origen -AD o LDAP- com desitgem.

No és necessari realitzar fusions de companyies ni relacions de confiança entre diferents dominis.

Amb quines aplicacions s'integra?

Nadiuament s’integra amb més de 6.000 aplicacions, entre elles hi ha apps Cloud, on-premise o híbrides.

També es pot realitzar un connector a mesura per a qualsevol aplicació, mitjançant estàndards d’autenticació SAML o SWA.

Puc utilitzar en Okta una solució MFA que ja tinc comprada?

Sí, no hi ha problema. A més de Okta Verify que és l’eina nativa i gratuïta que proporciona aquest fabricant. Si ja disposes d’una eina MFA en la teva organització també podràs integrar-la en aquesta solució.

Se suporten diferents tipus de validació MFA addicionals: SMS, cridades de veu, email, DUO Security, Google Authenticator, Symantec VIP, RSA SecurID o tokens U2F FIDO (Yubikey o Titan Security Key).

PUC DELEGAR LA PROVISIÓ D'APPS A RH?

Efectivament, aquest producte tan complet està pensat i dissenyat per a facilitar la vida a tots els nivells. Un dels casos d’ús és precisament delegar la part de provisió (Lifecycle Management) al departament de RH.

D’aquesta manera des de RH poden assignar aplicacions en el moment de l’alta de l’empleat, o bé al contrari, eliminar accessos automàticament quan es produeixi la seva baixa.

Quin cost té Okta?

Okta es llicencia per nombre d’usuaris en modalitat de subscripció anual.

Cada mòdul té un cost per usuari. El cost anual mínim aproximat són 1.500$. És a dir, uns 125$ al mes per cada usuari.

INCLOU REGISTRES I AUDITORIA DE LOGINS?

Per descomptat. En Okta queda registrada tota activitat d’usuaris i administradors. Tindràs una auditoria completa on podràs visualitzar detalls com a IP origen, zona geogràfica, dispositiu utilitzat, mètode de login utilitzat, acció realitzada, política de seguretat aplicada, etc.

També disposa d’una secció on poder programar reportis personalitzats.

Casos d'ús

FUSIÓ O ADQUISICIÓ D'EMPRESES

Si la teva companyia s’ha fusionat amb una altra o ha adquirit una o més empreses, amb Okta pots tenir un punt centralitzat de gestió i autenticació dels teus usuaris.

Okta et permet unificar tots els teus directoris actius i també l’autenticació de totes les teves aplicacions o serveis ja siguin on-premise o Cloud.

DELEGACIÓ A RH DE LA PROVISIÓ D'APLICACIONS

Simplifica la provisió d’aplicacions en el moment en què els usuaris s’incorporen a la teva empresa. Aquesta tasca es pot delegar naturalment a RH.

Igualment, a la sortida de l’empleat, es pot automatitzar la baixa del mateix i l’accés a la informació.

MULTI-FACTOR AUTHENTICATION

La contrasenya ja no és un element segur per a la nostra autenticació. Afegeix un doble factor d’autenticació simple, segur i robust amb Okta.